Nog een half nachtje slapen - Reisverslag uit Breda, Nederland van Inge Luitgaarden - WaarBenJij.nu Nog een half nachtje slapen - Reisverslag uit Breda, Nederland van Inge Luitgaarden - WaarBenJij.nu

Nog een half nachtje slapen

Blijf op de hoogte en volg Inge

06 November 2015 | Nederland, Breda

Morgen is het dan zo ver, dan vertrek ik in alle vroegte voor drie maanden naar Tanzania. Het wordt mijn eerste keer in Afrika.

Mijn tas is voor de helft beladen met pillen, poeders en andere EHBO spullen die ik hoop niet nodig te hebben. Volgeladen staat hij te wachten om vannacht met mij richting Schiphol te gaan.

Eenmaal aangekomen in Tanzania vertrek ik eerst twee weken naar Zanzibar, om daar Swahili te leren. Als ik me daarna hopelijk enigszins verstaanbaar kan maken, reis ik weer terug naar het vasteland en door naar de volgende bestemming: Haydom Hospital. Dit ziekenhuis staat in - je raadt het al - Haydom: een klein dorpje in het noorden van Tanzania. Hier zal ik 7 weken coschappen lopen. Ten slotte heb ik dan nog drie weken over om nog wat meer van het land te zien, voordat ik eind januari weer terug vlieg.

Ik heb er zin in en ik ga kijken of het internettechnisch mogelijk is om af en toe hier een verslagje te plaatsen!

Kwaheri! (= tot ziens in Swahili ;-))

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Breda

Inge

Actief sinds 04 Nov. 2015
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 2874

Voorgaande reizen:

07 November 2015 - 30 Januari 2016

Tanzania

Landen bezocht: